مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 12:052020-03-11سياسي

2 خانه مسافر متخلف در مریوان پلمب شد


فریاد حدادیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اقدام در ادامه تشدید بازدیدهای نظارتی و در راستای حفظ سلامتی هموطنان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با حکم مقام قضایی انجام شد.

وی افزود: روند پلمب واحدهای متخلف ادامه دارد و از همشهریان خواهشمند است در صورت حضور مهمان یا مسافری در شهرستان ضمن هدایت و راهنمایی آنان به مراکز اقامتی رسمی همچون هتل ها و مهمانپذیرها در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موارد را به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اطلاع دهند تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، استاندار کردستان روز گذشته در نشست ستاد مدیریت کرونا گفته بود: با مسوولیت دانشگاه علوم پزشکی و حضور هلال احمر، پلیس راهنمایی و رانندگی و راهداری گروهی تشکیل شود تا در مبادی ورودی و خروجی شهرها ورود و خروج مسافر را کنترل کنند البته این گروه به سرعت تشکیل شود تا از پنجشنبه همین هفته بتوانند در مبادی مستقر شده و وظایف خود را انجام دهد.

بهمن مرادنیا با بیان اینکه محدودیت تردد در ورودی شهرهای کردستان اعمال خواهد شد، از مردم استان خواست از اقوام و بستگان خود بخواهند تعطیلات نوروزی سال آینده بە کردستان سفر نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 خانه مسافر متخلف در مریوان پلمب شد

2 خانه مسافر متخلف در مریوان پلمب شد