مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-11سياسي

تولید ژل ضدعفونی کننده در مرکز رشد دانشگاه رفسنجان/ماسک کربنی در مرحله تست


شرکت های مستقر در مرکز رشد دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در راستای کمک به تأمین مواد بهداشتی از قبیل ژل ضد عفونی کننده، مواد ضد عفونی کننده و ماسک در این شرایط بحرانی کشور ورود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سید حسین میردهقان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ولیعصر (عج) اظهار کرد: در این شرایط بحرانی، پیشنهادی از طرف مدیر مرکز رشد دانشگاه داده شد و ما از شرکت های مستقر در مرکز رشد این دانشگاه درخواست کردیم که در زمینه تولید مواد و لوازمی که در این وضعیت می تواند مشکلی از مشکلات جامعه را در مقابله با ویروس کرونا برطرف کند، وارد شوند.

 وی عنوان کرد: مرکز رشد دانشگاه هم اعلام کرد که در این راستا حمایت لازم از قبیل تسهیلات و ودیعه ها و موارد دیگر انجام دهد که خوشبختانه چند شرکت از شرکت های مستقر در این مرکز اعلام آمادگی کردند و به صورت اضطراری جلسه ای با صندوق مرکز رشد و فناوری دانشگاه برگزار شد و طرح ها مورد بررسی قرار گرفت.

میردهقان گفت: کمک های اولیه برای تولید مواد ضدعفونی کننده در اختیار شرکت ها قرار داده شد و شرکت ها کار خود را آغاز کردند و تولید مواد ضدعفونی کننده دست آغاز شد.

حسن رنجبر عسکری رییس دانشگاه ولیعصر (عج) با قدردانی از همه کسانی که در راستای مبارزه با ویروس کرونا در حال تلاش هستند، بیان داشت: بعد از جلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ژل ضدعفونی کننده در مرکز رشد دانشگاه رفسنجان/ماسک کربنی در مرحله تست

تولید ژل ضدعفونی کننده در مرکز رشد دانشگاه رفسنجان/ماسک کربنی در مرحله تست