مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-11پزشكي

آمارمبتلایان در کرمانشاه به 59 نفررسید/ 7 نفر فوت کردند


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه تعداد مبتلایان قطعی ویروس کرونا در استان را 51 نفر اعلام کرد و گفت: 6 نفر از این تعداد تاکنون جان خود را از دست داده اند.

- ابراهیم شکیبا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اعلام نتایج آزمایشات بیماران مشکوک این استان در روز 21 اسفندماه، اظهار داشت: هشت بیمار جدید در این استان شناسایی شده  به طوری که تعداد این بیماران به 59 نفر افزایش یافته است.

وی گفت: از این تعداد تاکنون هفت نفر با وجود تلاش های کادر درمانی بیمارستان متاسفانه جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه با اشاره به آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان های تابعه استان، افزود: تاکنون 26 مورد قطعی در کرمانشاه، هشت مورد در کنگاور، 6 مورد در اسلام آباد غرب، 7 مورد در سنقرو کلیایی، چهار مورد در گیلان غرب و در شهرستان های جوانرود، هرسین، صحنه و  هر کدام 2 مورد و همچنین شهرستان های پاوه و سرپل ذهاب هر کدام به تفکیک یک مورد گزارش شده است.

وی مجموع تعداد بیماران حاد تنفسی بستری شده در بیمارستان های استان از روز ابتدا شیوع  اپیدمی کرونا ویروس تا به امروز را 485 مورد اعلام کرد و گفت: 381 نفر از این تعداد بیماران تاکنون بهبود یافته و با حال عمومی مساعد از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارمبتلایان در کرمانشاه به 59 نفررسید/ 7 نفر فوت کردند

آمارمبتلایان در کرمانشاه به 59 نفررسید/ 7 نفر فوت کردند