مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-11سياسي

هنرمندان آذربایجان شرقی از کمپین «درخانه بمانید» حمایت کنند


معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت مقابله با شیوع کرونا ویروس در استان، گفت: اهالی فرهنگ و هنر از کمپین «در خانه بمانید» حمایت کنند.

- هنرمندان آذربایجان شرقی از کمپین درخانه بمانید حمایت کنند ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت مقابله با شیوع کرونا ویروس در استان، گفت: اهالی فرهنگ و هنر از کمپین در خانه بمانید حمایت کنند.

علیار راستگو در نشست برنامه ریزی و هماهنگی ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی 1399 با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه، تشریح کرد: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان باید با استفاده ظرفیت فضای مجازی، از کمپین در خانه بمانید حمایت کنند.

وی با بیان این که تعطیلی نماز جمعه در سراسر کشور پیام بزرگی برای جامعه است، ادامه داد: سلامتی مردم در اولویت نخست کشور قرار دارد که هنرمندان در این راستا به کمک وزارت بهداشت بشتابند.

مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی نیز در ادامه این نشست، با بیان این که سرمایه های هنری کشور به عنوان سرمایه های نمادین جامعه هستند، اظهار کرد: در بحران های کشور، هنرمندان و اقشار فرهنگی نقش مهمی در جامعه ایفا می کنند که باید از این سرمایه اجتماعی عظیم استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان آذربایجان شرقی از کمپین «درخانه بمانید» حمایت کنند

هنرمندان آذربایجان شرقی از کمپین «درخانه بمانید» حمایت کنند