مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-11حوادث

بازار تهران در آرامش/سارقان مغازه های بازار تهران دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یکی از اعضای باند سرقت از مغازه های بازار تهران خبر داد.

- سردار علیرضا لطفی در گفت وگو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر اظهار کرد: هفتم اسفندماه امسال تعدادی از کسبه بازار تهران با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت 15 مغازه در یک پاساژ به کلانتری 113 بازار تهران، اعلام شکایت کردند که پرونده با موضوع سرقت مغازه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه چهاردهم دادسرای ناحیه 12 تهران به کارآگاهان پایگاه هفتم ارجاع شد.

لطفی افزود: با وصول پرونده، بلافاصله کارآگاهان راهی محل سرقت شدند که در بررسی و تحقیقات میدانی و بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته مشخص شد چهار سارق از طریق پشت بام با تخریب نورگیر وارد پاساژ شده و با تخریب قفل ها و دربهای ورودی وارد 15 مغازه شدند، آنها با تخریب گاوصندوق ها اقدام به سرقت اموال از قبیل: وجه نقد-پوشاک-تسبیح-لوازم صوتی و … کردند که ارزش اموال سرقت شده، حدود سیصد میلیون تومان، است.

به گفته وی، پس از تحقیقات مقدماتی مشخص شد سرقت توسط افراد آشنا و مسلط به موقعیت محل وقوع، انجام شده است که در این رابطه پنج مظنون بازداشت شدند.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات صورت گرفته از مظنونان ضمن اظهار بی اطلاعی از سرقت نهایتاً بعد از 5 روز پنهان داشتن حقیقت و تحقیقات ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار تهران در آرامش/سارقان مغازه های بازار تهران دستگیر شدند

بازار تهران در آرامش/سارقان مغازه های بازار تهران دستگیر شدند