مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-11سياسي

سرار عبدالله پور: گیلان پرچم دار شهدای خدمت در کشور شد


فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه ای شهادت کادر پرستاری و درمانی گیلانی در مبارزه با ویروس کرونا را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در پی شهادت عده ای از پرستاران و پزشکان گیلانی در راستای دفاع از سلامت مردم، سردار محمد عبدالله پورفرمانده سپاه قدس گیلان بیانیه ای شهادت کادر پرستاری و درمانی گیلانی در مبارزه با ویروس کرونا را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم و مِنَ النّاسِ مَن یَشری نَفسَهُ ابتِغاءَ مَرضاتِ اللّهِ واللّهُ رَءوفٌ بِالعِباد این روزها ملت بزرگوار ایران با بحرانی مواجه شده است که سبب گرفتاری و ناراحتی بسیاری از ایشان را فراهم آورده است؛ اما هستند کسانی که باارزش ترین دارایی، یعنی جان خود را کف دست گرفته اند تا بتوانند التیامی بر درد مردم باشند.

مدافعان سلامت امروز پزشکان و پرستارانی هستند که در خط مقدم مبارزه و مقابله با ویروس کرونا ایستاده اند تا بتوانند سلامت و آرامش را به جامعه بازگردانند؛ قطعاً ملت ایران هیچ گاه نام و یاد پزشکان و پرستارانی که این روزها جان خود را فدا کردند و در مسیر دفاع از سلامت ملت ایران به شهادت رسیدند را فراموش نخواهند کرد.

گیلان، استان طلاییه داران بصیری است که این بار پزشکان و پرستاران آن در عرصه خدمت خوش درخشیدند و طلایه دار شهادت در حوزه خدمت بی منت برای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرار عبدالله پور: گیلان پرچم دار شهدای خدمت در کشور شد

سرار عبدالله پور: گیلان پرچم دار شهدای خدمت در کشور شد