مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-11پزشكي

قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از تلاش ها و ایثارگری های مدافعان سلامت


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به زحمات شبانه روزی جامعه پزشکی و پرستاری و دست اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مقابله با شیوع کرونا، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به زحمات شبانه روزی جامعه پزشکی و پرستاری و دست اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مقابله با شیوع کرونا، گفت: از طرف تمام مردم استان و به نمایندگی از دولت، قدردان تلاش ها و ایثارگری های مدافعان سلامت در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان هستم.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار با جمعی از پزشکان خط مقدم مقابله با بیماری کرونا، گفت: وضعیت این بیماری به صورت لحظه به لحظه در استان رصد می شود و تا این لحظه استان آذربایجان شرقی از نظر مبتلایان به این بیماری در رتبه 14 کشور قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بیمارستان ها و مراکز درمانی استان، عملکرد خوب و موثری در زمینه پیشگیری از شیوع این بیماری داشته اند و امیدواریم با همراهی مردم و رعایت توصیه های بهداشتی، به زودی شاهد ریشه کن شدن کامل این بیماری در استان و کشور باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مدافعان سلامت، هیچ تفاوتی با مدافعان وطن و مدافعان حرم ندارند، گفت: افرادی که در این حوزه، مشغول خدمت رسانی هستند به درجه والای ایثار و از خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از تلاش ها و ایثارگری های مدافعان سلامت

قدردانی استاندار آذربایجان شرقی از تلاش ها و ایثارگری های مدافعان سلامت