مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:502020-03-11سياسي

بیمارستان صحرایی «سپاه» به زودی در بندرعباس آغاز بکار می کند


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیمارستان صحرایی سپاه بزودی در محوطه بخش سوختگی بیمارستان شهید محمدی آغازبکار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی بیماران کووید 19 (کرونا) با نام بیمارستان شهید فاطمی اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی کووید 19 (کرونا) با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و نیروی دریایی سپاه  در محوطه جلوی ساختمان سوختگی شفا بندرعباس برپا شده و قرار است به زودی به بهره برداری برسد.

وی افزود: این بیمارستان با ظرفیت پذیرش 36 بیمار  شامل بخش اورژانس و بخش پذیرش موقت بیماران با مشکلات تنفسی است که بیماران پس از تریاژ و ویزیت توسط طب اورژانس  در صورتی که نیاز به انجام بررسی و آزمایش های تکمیلی داشته باشند به صورت موقت در این بیمارستان بستری می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: هم اکنون بخش بستری اصلی بیماران کووید 19 در طبقه دوم ساختمان سوختگی است که این روزها جهت استفاده برای بیماران کرونا تغییر کاربری داده شده و دارای 36 تخت بستری و یک بخش آی سی یو  با 6 تخت است و درحال خدمت رسانی به بیماران با تشخیص کرونا در بندرعباس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان صحرایی «سپاه» به زودی در بندرعباس آغاز بکار می کند

بیمارستان صحرایی «سپاه» به زودی در بندرعباس آغاز بکار می کند