مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:502020-03-11پزشكي

طی 2 هفته می توان شیوع کروناویروس را تحت کنترل درآورد اگر ...


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: چنانچه مردم در رعایت بهداشت فردی و حضور نیافتن در مجامع شلوغ و پرجمعیت مراعات داشته باشند می توان طی دو هفته شیوع این بیماری را تحت کنترل درآورد.

- دکتر منوچهر کرمی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تکذیب قطعی استقرار بیماران قم در بیمارستان ارتش همدان گفت: این بیمارستان و بیمارستان آتیه همدان برای پشتیبانی در زمان پیک کروناویروس منظور شده و هیچ پذیرشی در این زمینه از دیگر استان ها صورت نگرفته و هنوز از ظرفیت این دو بیمارستان استفاده نشده است.

وی با بیان اینکه استان همدان معین استان قم در حمایت های بهداشتی و درمانی نیست، اظهار کرد: اساساً معقول نیست که بیمار حاد تنفسی با این فاصله زمانی و مکانی از قم به همدان منتقل شود، آن هم در شرایطی که همه استان ها درگیر این بیماری هستند و نقطه سفیدی روی نقشه وجود ندارد که بتوان به عنوان استان پاک در پذیرش بیماران دیگر استان ها مورد استفاده قرار داد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در پاسخ به سوال نحوه غربالگری و مدیریت ورود مسافران به شهر مطرح کرد: این موضوع باید از طریق ستاد استانی، استانداری و یا وزارت کشور مدیریت شود و متأسفانه ما نمی توانیم نسبت به ورود مسافران یا تشدید غربالگری اقدام قهری داشته باشیم علاوه بر اینکه بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی 2 هفته می توان شیوع کروناویروس را تحت کنترل درآورد اگر ...

طی 2 هفته می توان شیوع کروناویروس را تحت کنترل درآورد اگر ...