مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:452020-03-11اقتصادي

یکه تازی نفت و کرونا بر بازارهای جهانی/ نوروز هم بازار طلای ایران را تکان نداد


رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با اشاره به تاثیر نفت و کرونا بر بازار جهانی طلا، گفت: در روزهای پایانی سال متاسفانه در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و نوسانات جهانی طلا، - ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با اشاره به تاثیر نفت و کرونا بر بازار جهانی طلا، گفت: در روزهای پایانی سال متاسفانه در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و نوسانات جهانی طلا، تقاضا در بازار ایران به حداقل رسیده است.

هوشنگ شیشه بران در گفت ‏وگو با ایسنا با تحلیل بازار جهانی طلا، اظهار کرد: قیمت طلا پس از ریزش شدید روز گذشته (سه شنبه 20 اسفند) به دلیل ابهاماتی که نسبت به بسته محرک مالی ارایه شده از سوی دولت آمریکا وجود داشت، در معاملات امروز چهارشنبه بازار جهانی افزایش یافت و بهای هر اونس طلا امروز به 1663 دلار رسید.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته نفت به پایینترین قیمت خود طی 28 سال گذشته رسید و طلا نیز در همان روز رکود تاریخی زد، گفت: جنگ نفتی بین عربستان و روسیه در آخرین اجلاس اوپک و سرعت شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف، بازارهای جهانی را در وضعیت آشفته ای قرار داده است.

وی با بیان اینکه کاخ سفید و کنگره روز سه شنبه در مورد اقدامات پیشنهادی به منظور تقویت اقتصاد این کشور در مواجهه با ویروس کرونا گفتگو کردند، افزود: هنوز خبری از دستیابی به توافقی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکه تازی نفت و کرونا بر بازارهای جهانی/ نوروز هم بازار طلای ایران را تکان نداد

یکه تازی نفت و کرونا بر بازارهای جهانی/ نوروز هم بازار طلای ایران را تکان نداد