مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-11سياسي

درخشش 12 کانون فرهنگی هنری مساجد کردستان در رویداد ملی فهما


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از کسب موفقیت 12 کانون استان در رویداد ملی فهما خبر داد و گفت: دو کانون استان شایسته تقدیر و 10 کانون نیز به عنوان کانون های فعال این طرح معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کامل گلباغی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان در سنندج اظهار کرد: رویداد ملی فهما که مخفف فرهنگ و هنر مساجد ایران است، در راستای معرفی فعالیت های کانون های مساجد از سوی ستاد کشور طراحی و دنبال شد.

  وی با اشاره به اینکه رویداد ملی فهما با حضور 25 هزار کانون فرهنگی هنری در سطح کشور انجام شد، افزود: 575 کانون مساجد استان نیز در این رویداد ملی مشارکت داشتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به ارزیابی کانون های مساجد بعد از اتمام مهلت ثبت فعالیت های کانونی بیان کرد:  بالغ بر یک هزار و 255 کانون، موفق به راهیابی به بخش رقابتی این رویداد شدند، که سهم استان از این تعداد 10 کانون بود.

گلباغی به ارسال مستندات فعالیت کانون های راه یافته به مرحله داوری اشاره کرد و یادآور شد: در این مرحله نیز کانون های راه یافته استان با 556 کانون کشوری رقابت کردند که پس از بررسی های اولیه از سوی هیئت های انتخاب و داوری مستندات ارسالی، کانون های چهاریارنبی و کنعان سنندج به عنوان کانون های شایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش 12 کانون فرهنگی هنری مساجد کردستان در رویداد ملی فهما

درخشش 12 کانون فرهنگی هنری مساجد کردستان در رویداد ملی فهما