مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:102020-03-11اقتصادي

موازین بهداشتی در واحدهای تولیدی رعایت شود/ فعالیت مجازی برخی صنوف


رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان همدان با بیان اینکه در بخشنامه ای رعایت موازین بهداشتی را به تمام واحدهای تولیدی متذکر شده ایم گفت: - علی اصغر زبردست امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا واحدهای تولیدی تعطیل نمی شوند چراکه تعطیلی واحدهای تولیدی معضلات اجتماعی بیشتری به همراه دارد اظهار کرد: کارخانه ها باید موارد بهداشتی و ایمنی را در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس تمام و کمال رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در بخشنامه ای رعایت موازین بهداشتی را به تمام واحدهای تولیدی متذکر شده ایم افزود: به ویژه واحدهای صنایع غذایی ملزم به رعایت بهداشت و ضدعفونی کردن محیط و کارکنان خارج از محوطه کارگاهی هستند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان همدان تصریح کرد: در واحدهای تولیدی هنگام ورود و خروج کارکنان تست تب سنجی صورت می گیرد و مسائل بهداشتی به طور کامل در این اماکن در حال اجراست.

وی با تأکید بر اینکه جلسات مکرری با واحدهای تولیدی در راستای اختصاص ظرفیت خود به تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دیگر تجهیزات برگزار شده است ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت خوبی در استان برای تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موازین بهداشتی در واحدهای تولیدی رعایت شود/ فعالیت مجازی برخی صنوف

موازین بهداشتی در واحدهای تولیدی رعایت شود/ فعالیت مجازی برخی صنوف