مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:062020-03-11اجتماعي

188 هکتار زمین در شهرک های صنعتی قزوین تحت پوشش فضای سبز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حمیدرضا خانپور ظهر چهارشنبه در مراسم درختکاری در شهرک صنعتی کاسپین اظهار کرد: در حال حاضر از مجموع دو هزار هکتار از مساحت فاز عملیاتی شهرک ها و نواحی صنعتی بیش از 188 هکتار از اراضی صنعتی زیر پوشش فضای سبز قرار دارد که شامل 270 هزار اصله نهال و 8 هکتار گلکاری و چمنکاری است.

وی مساحت فضای سبز ایجاد شده در سالجاری در شهرک ها و نواحی صنعتی را 3 هکتار عنوان کرد.

خانپور با اشاره به اهمیت ایجاد فضای سبز و حفاظت از محیط زیست در شهرک ها و واحدهای صنعتی گفت: طبق قراردادفی مابین شرکت و صاحبان سرمایه مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی 15 درصد از مساحت زمین واگذار شده به صاحبان صنایع و 10 درصد از اراضی در اختیار شهرک ها و نواحی صنعتی طبق تعهدات این شرکت بایستی زیر پوشش فضای سبز قرار گیرد، که این مهم با همکاری و تلاش صنعتگران و سرمایه گذاران محقق خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت پذیرفته در سال آینده نیز بیش از 3 هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان زیر پوشش فضای سبز قرار می گیرند.

هم اکنون تعداد یک هزار 525 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده که از این تعداد 930 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 27 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی 27 هزار نفر پروان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

188 هکتار زمین در شهرک های صنعتی قزوین تحت پوشش فضای سبز

188 هکتار زمین در شهرک های صنعتی قزوین تحت پوشش فضای سبز