مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 09:462020-03-11اقتصادي

بازار مراغه در راستای پیشگیری از کرونا تعطیل شد


حمید شکری روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه مراغه افزود: همه واحدهای صنفی این شهرستان به جز نانوایی ها، قصابی ها، مرغ فروشی، میوه فروشی و سوپرمارکت ها و نیز لوازم بهداشتی و داروخانه تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: اجرای این تصمیم با وجود تشدید مشکلات اقتصادی و معیشتی برای قشر کم درآمد جامعه، در وضعیت کنونی که جامعه با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کند، اجتناب ناپذیر است.

شکری اضافه کرد: با وجود تعطیلی بازار این شهرستان، هیچ گونه مشکل و کمبودی در زمینه تامین آرد و نان و نیز ارزاق و کالاهای عمومی وجود نداشته و این مایحتاج در اختیار عموم شهروندان قرار می گیرد.

مبادی ورودی و خروجی مراغه پایش و کنترل می شود فرماندار مراغه با اشاره به لزوم نظارت بر ترددها در این شهرستان گفت: در این راستا، تمامی خودروهای عمومی و شخصی در مبادی ورودی شامل میدان بسیج و پلیس راه مراغه- هشترود از سوی ایستگاه های ویژه پایش سلامتی از نظر ابتلا به این بیماری به صورت 24 ساعته غربالگری می شوند.

شکری افزود: همچنین در ترمینال مسافری، ایستگاه راه آهن و فرودگاه این شهرستان نیز تدابیر ویژه ای انجام می شود.

وی اضافه کرد: پرهیز از ترددهای غیر ضروری در روزهای آینده می تواند زمینه ساز کاهش روند شیوع ابتلا به این بیماری در این شهرستان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مراغه در راستای پیشگیری از کرونا تعطیل شد

بازار مراغه در راستای پیشگیری از کرونا تعطیل شد