مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-11اجتماعي

1315 نفر کردستانی سال آینده عازم حج تمتع می شوند


مدیرکل حج و زیارت استان کردستان، آخرین مهلت ثبت نام ودیعه گذاران حج تمتع سال آینده را امروز، 21 اسفندماه ذکر و گفت: سال آینده یک هزار و 315 نفر از مردم استان کردستان عازم حج تمتع می شوند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل حج و زیارت استان کردستان، آخرین مهلت ثبت نام ودیعه گذاران حج تمتع سال آینده را امروز، 21 اسفندماه ذکر و گفت: سال آینده یک هزار و 315 نفر از مردم استان کردستان عازم حج تمتع می شوند.

هاشم ناظمی جلال امروز(21اسفند) در گفت وگو با ایسنا، میزان سهمیه استان کردستان در حج تمتع سال آینده را 9 کاروان دانست و اظهار کرد: از این تعداد سه کاروان مربوط به سنندج، کامیاران و دیواندره، دو کاروان مریوان و سروآباد، یک کاروان سقز، یک کاروان بانه، یک کاروان بیجار و یک کاروان قروه و دهگلان هستند.

وی افزود: از کاروان های حجاج حج تمتع استان کردستان هشت کاروان اهل تسنن و یک کاروان اهل تشیع هستند که در ماه ذی الحجه سال آینده به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان با اشاره به آغاز ثبت نام ودیعه گذاران حج تمتع از 9 اسفندماه بیان کرد: ودیعه گذارانی که تاریخ فیش های آن ها 86/1/31 بوده است، می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1315 نفر کردستانی سال آینده عازم حج تمتع می شوند

1315 نفر کردستانی سال آینده عازم حج تمتع می شوند