مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 09:152020-03-11اقتصادي

اجاره اسفند مستاجران شهرداری سروآباد بخشیده شد


سالار محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سطح استان کردستان و مشاهده یک نفر در روزهای اخیر در سروآباد موجب ترس مردم این شهرستان به ویژه کسبه و بازاریان شده است.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر سروآباد در راستای ایجاد آرامش و امنیت در سطح شهرستان و رفع دغدغه و نگرانی کسبه و بازاریان که با کاهش فروش مواجه شده اند طرح بخشش اجاره اسفندماه را اجرا کرده است.

شهردار سروآباد یادآور شد: بیش از 50 باب مغازه در پاساژ بزرگ شهرداری سروآباد در اجاره هستند که مصوبه بخشش اجاره این مغازه ها تنظیم و به امضای شورای اسلامی شهر سروآباد رسیده و برای تایید نهایی و کمیته انطباق به فرمانداری ارسال شده است.

وی اضافه کرد: شهرداری سروآباد با همکاری سپاه و مرکز بهداشت هر روز معابر و خیابان های سطح شهر و فضاهای ورزشی و تفریحی را ضدعفونی می کنند و آموزش های لازم برای مقابله با ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی به شهروندان ارائه می شود.

محمدی افزود: بنرهای آموزشی برای مقابله با ویروس کرونا در مکان های شلوغ نصب شده و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر نیز تمیز و نظافت کاری شده و در اختیار مرکز بهداشت برای قراردادن توصیه ها و نکات بهداشتی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره اسفند مستاجران شهرداری سروآباد بخشیده شد

اجاره اسفند مستاجران شهرداری سروآباد بخشیده شد