مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 08:502020-03-11اجتماعي

برگزاری محفل آسمانی فرشتگان زمینی در کردستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از برگزاری پویش مجازی اُنس با قرآن برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خبرداد و گفت: این پویش با عنوان محفل آسمانی فرشتگان زمینی در کردستان برگزار می شود.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی دانش آموزان با نیازهای ویژه با مفاهیم اخلاقی و تربیتی قرآن را از اهداف برگزاری این برنامه معنوی دانست و اظهار کرد: حدود 500 دانش آموز با نیاز ویژه در این محفل معنوی و برنامه آموزشی، فرهنگی و تربیتی شرکت خواهند کرد.

وی افزود: نهادینه کردن فرهنگ تلاوت روزانه قرآن، ایجاد روحیه قرآنی و آشنایی با شیوه تلاوت صحیح کتاب آسمانی در 31 مدرسه مجازی برای دانش آموزان دختر و پسر با نیازهای ویژه دوره ابتدایی، متوسطه دوره اول پیش حرفه ای و حرفه ای دوره دوم در حال برگزاری است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس منشور توسعه فرهنگ قرآنی در هر یک از دوره های تحصیلی اهداف خاصی متناسب با سن وسال دانش آموزان دراین محافل مجازی در نظر گرفته شده است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان با بیان اینکه سند تحول بنیادین بر اساس آموزه های قرآن طراحی شده است، خاطرنشان کرد: تزکیه بر تعلیم تقدم دارد و رویکرد آموزش و پرورش نیز همواره در این مسیر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محفل آسمانی فرشتگان زمینی در کردستان

برگزاری محفل آسمانی فرشتگان زمینی در کردستان