مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 08:352020-03-11اقتصادي

پروژه های شهرداری مبلمان شهری گناوه را تغییر می دهد


غلامرضا مهرجو روز چهارشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی دردست اجرای شهرداری گناوه افزود: شهرداری در چندین نقطه شهر پروژه های مهم دردست اجرا دارد که با بهره برداری از آنان می تواند تاثیرات چشمگیری در توسعه و زیرساخت های شهر داشته باشد.

وی اظهار داشت: پروژه های شهرداری از لحاظ استانداردهای لازم و کیفیت و سرعت که همواره مورد تاکید بوده برخوردار و مطلوب و برای ما خیلی ارزشمند است.

فرماندار گناوه گفت: منابع و اعتباراتی که به شهرداری اختصاص می یابد بخوبی در این ارتباط هزینه می شود و جای تقدیر دارد.

وی با ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه ها و تقدیر از شهردار اظهارداشت: بیشتر پروژه های شهرداری در 6 ماه آینده به اتمام و آثار خود را در شهر نمایان و تقدیم مردم خواهد شد.

شهردار گناوه گفت: شهرداری همزمان 12 پروژه عمرانی در دست اجرا و فعال دارد که با اتمام آنها مبلمان این شهر گردشگرپذیر بهبود خواهد یافت.

سبدجواد حسینی حقیقی افزود: مجموعه گردشگری سردار شهید قاسم سلیمانی، فاز دوم خیابان خور، پل ورودی، پیاده راه سلامت، بلوار و روشنایی خیابان به سمت گمرک و اداره بندر و دریانوردی، بازارچه صنایع دستی بانوان، میدان امام علی (ع)، آسفالت معابر و خیابان ها، میدان لنگر و پیاده راه بلوار جمهوری اسلامی از عمده پروژه های دردست اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های شهرداری مبلمان شهری گناوه را تغییر می دهد

پروژه های شهرداری مبلمان شهری گناوه را تغییر می دهد