مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-11اقتصادي

73 هزار میلیارد تومان به نام یارانه شد!


با ادامه پرداخت یارانه نقدی و اضافه شدن کمک های معیشتی به توزیع نقدی دولت برای خانوارها، در مجموع حدود 73 هزار میلیارد تومان برای تامین هزینه این یارانه ها در سال آینده کنار گذاشته شد تا به حساب جمع 78 میلیون ایرانی نیازمند و ثروتمند واریز شود.

- با ادامه پرداخت یارانه نقدی و اضافه شدن کمک های معیشتی به توزیع نقدی دولت برای خانوارها، در مجموع حدود 73 هزار میلیارد تومان برای تامین هزینه این یارانه ها در سال آینده کنار گذاشته شد تا به حساب جمع 78 میلیون ایرانی نیازمند و ثروتمند واریز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت سالانه حدود 42 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی به جمع حدود 78 میلیون نفر ایرانی پرداخت می کند که این روند از نزدیک به یک دهه است که شروع شده و ادامه داشته است.

از سوی دیگر در آبان ماه امسال و با اصلاح قیمت بنزین پرداخت کمک های معیشتی که نوعی دیگر از یارانه محسوب می شود به جمعی حدود 60 میلیون نفری از خانوارهای گزینش شده از بین یارانه بگیران توسط دولت آغاز شد؛ به نحوی که هر ماه از محل درآمد ناشی از افزایش قیمت بنزین مبلغی به تناسب اعضای خانوار به حساب سرپرستان آنها واریز می شود.

گرچه بحث هایی در رابطه با یکی شدن یارانه نقدی و معیشتی در سال آینده و مبلغ یکسان 72 هزار تومانی مطرح بود، اما در نهایت مورد تایید قرار ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 هزار میلیارد تومان به نام یارانه شد!

73 هزار میلیارد تومان به نام یارانه شد!