مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 08:102020-03-11اجتماعي

همه امکانات شهری استان بوشهر برای مقابله با کرونا بسیج شده است


مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: همه امکانات شهری استان بوشهر برای مقابله با کرونا بسیج شده است و اقدامات و طرح های فراگیری در سطح شهرها در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید بردستانی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای شست و شو و ضدعفونی و گندزدایی همه سطوح شهری و مراکز عمومی و دیگر مراکزی که به نحوی در کنترل بیماری کرونا تأثیرگذار است اقدامات گسترده ای صورت گرفته است.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: به همین منظور جمع آوری و حمل و دفن بهداشتی پسماندها به صورت مستمر صورت گرفته و در حال انجام است.

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات می توان به شست وشو و گندزدایی کشتارگاه ها، میادین میوه و تره بار و بازارچه های شهرداری ها و تاکید در تأمین نیازهای شهروندان در این بازارچه ها و رعایت تمامی موازین بهداشتی و نصب تابلوها و علائم هشدار دهنده در این بازارها و بازارچه ها اشاره کرد.

اطلاع رسانی و آموزش همگانی بردستانی گفت: همه امکانات آتش نشانی ها اعم از خودروها، تجهیزات و نیروی انسانی در راستای حضور شبانه روزی و همکاری در راستای مدیریت این بیماری اعم از خودروها و تانکرهای شستشو و آبپاش، تجهیزات انفرادی و گندزدایی و … برای مقابله با انتشار ویروس کرونا بسیج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه امکانات شهری استان بوشهر برای مقابله با کرونا بسیج شده است

همه امکانات شهری استان بوشهر برای مقابله با کرونا بسیج شده است