مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:162020-03-11اقتصادي

مراقبت از کارگران واحدهای تولیدی خاتم در برابر بیماری کرونا


بتول دهقان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: لازم است، تمامی کارگران، برای جلوگیری از انتشار بیماری، رعایت بهداشت فردی را مورد توجه قرار دهند تا آسیبی به آنها، خانواده ها و نیز دیگر شهروندان نرسد.

وی خاطرنشان کرد: برای کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا، در ابلاغیه ای از سوی معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمامی تجمعات و انتخاباتی که ممکن است محلی برای انتشار ویروس باشد، تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

وی همچنین در مورد بیمه بیکاری کارگرانی که اعلام حضورشان از طریق ثبت اثر انگشت است،یادآور شد: مقرر شد تا اطلاع ثانوی به شیوه سنتی این کار انجام شود.

دهقان اضافه کرد: تمام جلسات رسیدگی هیات های حل اختلاف و تمامی رسیدگی های هیات های تشخیص بدوی و تجدید نطر شهرستان تا تاریخ 20 فروردین ماه سال 99 به تعویق افتاد و پس از مهابر بیماری در وقت فوق العاده به این موارد رسیدگی می شود.

هم اکنون سه هزار و 500 بیمه شده اجباری در 900 کارگاه شهرستان خاتم فعالیت دارند و تعداد کارگاه های بیش از 10 نفر منطقه 20 مورد است .

هرات مرکز شهرستان 40 هزار نفری خاتم در 240 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

همچنین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد در اطلاعیه شماره 45 خود که سه شنبه شب صادر شد، از تعطیلی برخی واحدهای صنفی از روز چهارشنبه به مدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت از کارگران واحدهای تولیدی خاتم در برابر بیماری کرونا

مراقبت از کارگران واحدهای تولیدی خاتم در برابر بیماری کرونا