مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 06:502020-03-11سياسي

جهانگیری: سوابق ارزشمند و خدمات مرحوم راه چمنی به مردم و نظام فراموش شدنی نیست


معاون اول رییس جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت محمدرضا راه چمنی، گفت: سوابق ارزشمند و مشی اخلاق مدار مرحوم راه چمنی در راه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسئولیت های مختلف به ویژه چندین دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی فراموش ناشدنی است.

- معاون اول رییس جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت محمدرضا راه چمنی، گفت: سوابق ارزشمند و مشی اخلاق مدار مرحوم راه چمنی در راه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسئولیت های مختلف به ویژه چندین دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی فراموش ناشدنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تسلیت اسحاق جهانگیری به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت خدمتگزار انقلابی و پرتلاش مرحوم دکتر محمد رضا راه چمنی موجب تاسف و تاثر گردید.

سوابق ارزشمند و مشی اخلاق مدار مرحوم راه چمنی در راه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسئولیت های مختلف به ویژه چندین دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی فراموش ناشدنی است.

مصیبت فقدان این چهره خدوم و وارسته را به مردم متدین و انقلابی شهرستان سبزوار، دوستداران و بستگان به خصوص خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و رضوان واسعه الهی و برای بازماندگان داغدار صبر و اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: سوابق ارزشمند و خدمات مرحوم راه چمنی به مردم و نظام فراموش شدنی نیست

جهانگیری: سوابق ارزشمند و خدمات مرحوم راه چمنی به مردم و نظام فراموش شدنی نیست