مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-11سياسي

اعمال محدودیت در ورودی های کردستان مسافران کنترل می شوند


بهمن مرادنیا شامگاه سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با کرونا استان کردستان در گفتگو با خبرنگاران رسانه های جمعی اظهار کرد: نگرانی اصلی ما از مسافران دیگر استان ها نیست چرا که میزان این سفرها احتمالاً نزدیک به صفر خواهد بود.

وی افزود: نگرانی ما از کسانی است که بومی استان هستند و در شهرهای دیگر سکونت دارند و احتمال دارد در ایام عید به استان برگردند، لذا از همه تقاضا دارم به بستگان و اقوام خود تاکید کنند در این شرایط مطلقاً به استان نیایند.

استاندار کردستان ادامه داد: از روز پنجشنبه اکیپ های کنترل سلامت در همه ورودی های استان کردستان و حتی مرزها باشماق و سیرانبند مستقر خواهند شد و محدودیت هایی در ورود افراد به استان اعمال خواهد شد.

مرادنیا در ادامه با بیان اینکه مکان های محل تجمعی که احتمال انتشار بیماری کرونا وجود دارد بسته شده است، از نیروی انتظامی خواست با هماهنگی اوقاف با افرادی که هنوز در برخی مساجد نماز جماعت برگزار می کنند، برخورد کند.

وی با اشاره به لزوم تلاش برای مقابله با ویروس کرونا در استان کردستان، اظهار داشت: کسانی که علیرغم همه هشدارها نماز جماعت برگزار می کنند ضد منافع عمومی و سلامت مردم عمل می کنند و اهداف دیگری را دنبال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت در ورودی های کردستان مسافران کنترل می شوند

اعمال محدودیت در ورودی های کردستان مسافران کنترل می شوند