مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:262020-03-11سياسي

افتتاح دادسرای انتظامی مرکز وکلای قوه قضاییه در استان یزد


رییس مرکز وکلای قوه قضاییه در استان یزد از افتتاح دادسرای انتظامی مرکز وکلای قوه قضاییه در این استان همزمان با 16 استان دیگر به صورت غیرحضوری خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس مرکز وکلای قوه قضاییه در استان یزد از افتتاح دادسرای انتظامی مرکز وکلای قوه قضاییه در این استان همزمان با 16 استان دیگر به صورت غیرحضوری خبر داد.

فرهنگ فاضلی از راه اندازی دادسرای غیرحضوری در استان یزد خبر داد و اظهار کرد: بنا به پیشنهاد دادستان انتظامی مرکز، احکام 36 نفر از دادیاران انتظامی مراکز استان ها توسط رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه امضا و ابلاغ شد.

وی افزود: در این مراسم که روز گذشته با حضور دادستان و جمعی از مسئولین مرکز برگزار شد، دادسرای انتظامی 16 استان کشور به صورت هم زمان و غیرحضوری افتتاح و احکام دادیاران ابلاغ شد.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان یزد در ادامه استان های دارای این دادسرا را شامل البرز، اصفهان، آذربایجان غربی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، کردستان، لرستان، مرکزی، همدان، یزد و هرمزگان عنوان کرد و گفت: البته به گفته دادستان انتظامی مرکز، دادسرای انتظامی پنج استان دیگر نیز در راستای تمرکز زدایی به زودی افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دادسرای انتظامی مرکز وکلای قوه قضاییه در استان یزد

افتتاح دادسرای انتظامی مرکز وکلای قوه قضاییه در استان یزد