مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:102020-03-11اقتصادي

نگرانی مغازه داران سنندجی از پرداخت اجاره/ کرونا نفس بازار را گرفت


گسترش ویروس کرونا در کشور علاوه بر استرس و نگرانی هایی که برای مردم ایجاد کرد موجب کاهش تردد مردم در اماکن عمومی شد و این مهم به کاهش درآمد بازاریان و نگرانی مغازه داران از پرداخت اجاره بها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، هر سال که اسفند از راه می رسد شهر حال و هوای دیگری دارد، ماهی قرمز، سبزه های زیبا، افزایش میزان خرید مردم و استقبال از سال نو در هر جایی به چشم دیده می شود.

ازدحام جمعیت خبری از نو شدن و تازگی دارد و بازار و خیابان پر از شوق فرا رسیدن سال جدید است، اما امسال اسفند ماه شروعی متفاوت تر از سال های قبل داشته است.

امسال با گسترش ویروس کرونا که از کشور چین آغاز و به کشورهای مختلف جهان از جمله ایران رسید، با اطلاع رسانی های گسترده ای که از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان های کشور انجام شد، میزان تردد و دید و بازدید مردم کاهش یافت تا همگی برای مقابله با شیوع کرونا تلاش کنند.

تعطیلی مراکز آموزشی، دانشگاه ها و مدارس، لغو مراسم و برنامه ها، جشنواره، همایش ها و کارگاه های آموزشی ادارات نیز در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کردستان انجام گرفته است.

اما در این میان کاهش تردد و میزان خرید مردم از اصناف و بازاریان و مراکز خرید موجب نگرانی مغازه دارانی شده است که باید هر ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مغازه داران سنندجی از پرداخت اجاره/ کرونا نفس بازار را گرفت

نگرانی مغازه داران سنندجی از پرداخت اجاره/ کرونا نفس بازار را گرفت