مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:062020-03-11پزشكي

بیمارستان تامین اجتماعی سقز در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت


دکتر انور بهرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی را برای آمادگی بیشتر در مقابله با ویروس کرونا آماده کردیم، اظهار داشت: با اختصاص این مرکز درمانی به درمان بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا، بار زیادی از روی دوش کادر پزشکی و درمانی بیمارستان امام خمینی (ه) برداشته می شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) در ارائه خدمات به بیماران کرونایی اضافه کرد: این عزیزان به ریکاروی نیاز داشتند تا در چرخه خدمات رسانی به بیماران در روزهای آینده پر انرژی تر حضور داشته باشند.

بهرامی یادآور شد: بیمارستان شفا (235 تخته) در این برهه زمانی قابلیت استفاده برای بستری افراد مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا را نداشت ولی بخش های ایزوله بیمارستان امام خمینی (ره) را جدا کردیم تا در خدمت این افراد قرار گیرد لذا مشکل و یا کمبود تخت برای بستری بیماران در این شهرستان نداریم.

رییس بیمارستان تامین اجتماعی سقز نیز گفت: در راستای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا استان کردستان، بخش بستری این مرکز درمانی از روز گذشته بیماران مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا را پذیرش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان تامین اجتماعی سقز در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت

بیمارستان تامین اجتماعی سقز در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت