مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:052020-03-11ورزشي

10 قلیانسرا و باشگاه ورزشی در ماکو پلمب شد


فرماندار و رییس شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا ماکو از پلمب 10 واحد متخلف در شهرستان خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار و رییس شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا ماکو از پلمب 10 واحد متخلف در شهرستان خبرداد.

حسین عباسی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مراکزی که اصول بهداشتی را رعایت نکنند قطعا برخورد و پلمب خواهد شد که تاکنون 10 واحد متخلف از جمله قلیان سراها و باشگاههای خصوصی پلمپ شده اند.

فرماندار ماکو با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مثبتی از ویروس کرونا ویروس در سطح شهرستان گزارش نشده است، اظهار کرد: رییس شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا ماکو تاکید کرد: برابر اعلام شبکه بهداشت و درمان نتایج نمونه های 13 مورد مشکوک آلوده به ویروس کرونا در شهرستان ماکو منفی اعلام شده است و با همراهی، همدلی، ایجاد امید در جامعه و رعایت دو اصل مهم رعایت بهداشت فردی و در خانه ماندن می توانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت تردد، مسدود نمودن ورودی و قرنطینه شهرها و مناطق صرفا در صلاحیت شورای امنیت کشور و ستاد ملی مبارزه با کرونا و در سطح استان با مسئولیت استاندار است، خاطر نشان کرد: با افرادی که بصورت خود سرانه نسبت به مسدود کردن ورودی های سطح شهرستان ماکو اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 قلیانسرا و باشگاه ورزشی در ماکو پلمب شد

10 قلیانسرا و باشگاه ورزشی در ماکو پلمب شد