مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 00:252020-03-10سياسي

‏مقابله با کرونا در هر کشور با توجه به شرایط خاص خود صورت می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در انگلیس، در کانال تلگرامی خود نوشت: بپذیریم که روش جهانشمول علمی برای مقابله با کرونا وجود ندارد سؤال روز رهبران سیاسی و مدیران ارشد بهداشتی کشورهای مختلف جهان اینست که موثرترین روش مقابله با شیوع ویروس کورونا چیست؟ و سوال اینجاست که این ویروس چند ماه قرار است میهمان ناخوانده ی کشورها باشد: یک ماه، دو ماه ، سه ماه یا بیشتر؟ سوال اینست که با در نظر گرفتن کوتاه بودن و یا طولانی بودن زمان ماندگاری ویروس، کدام اقدامات محدود کننده و تا چه مدتی باید در کشور اعمال شوند؟ و سؤال اینست که چه روشی میتوان بکار بست که ضمن تاثیرگذاری جدی، جلوی شیوع بیماری را بگیرد و همزمان تا جایی که ممکن است زندگی مردم را هم کاملا مختل نکند، چرا که روشهای خیلی محدود کننده در دراز مدت قابلیت تداوم ندارد.

در حال حاضر الگوهای متفاوتی در مقابله با شیوع ویروس وجود دارند که متخصصین بهداشتی دنیا بر اساس تجربه، هر یک را بررسی نموده و سعی می کنند خود بهترین تصمیم را برای کشور خود اتخاذ نمایند.

آنچه روشن است اینکه کشورهای مختلف در دنیا، روشهای مقابله با ویروس کورونا را بر اساس ویژگیهای هر شهر، منطقه و یا کشور خود و با در نظرگرفتن عوامل متعدد تعیین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‏مقابله با کرونا در هر کشور با توجه به شرایط خاص خود صورت می گیرد

‏مقابله با کرونا در هر کشور با توجه به شرایط خاص خود صورت می گیرد