مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 17:062020-03-10سياسي

اهل تشیع و تسنن باید به نظرات کارشناسی پزشکی عمل کنند


حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از تمامی عزیزانی که در راستای مقابله با این بیماری تلاش می کنند قدردانی کرده و ان شاءالله این بلا به زودی از سر مردم ما کم خواهد شد.

وی افزود: کار مقابله با این بیماری کاری بزرگ است که نیاز به روحیه جهادی دارد و به حمدالله روحیه عزیزان نیز جهادی است که جای قدردانی دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: به حکم عقل و هم به حکم شرع ما تابع نظر کارشناسی عزیزان در مجموعه های پزشکی هستیم؛ بنابراین عزیزان باید در این رابطه نگاه مناسب و عاقلانه داشته و اعلام کنند.

محامی تاکید کرد: با توجه به نظر کارشناسانی مسوولان علوم پزشکی ما نیز نماز جمعه را تعطیل کرده که در این بین اهل تشیع نسبت به نماز جمعه حکم واجب تخییری دارند که نسبت به اینکه حفظ سلامت مردم مهم تر بود نمازهای جمعه تعطیل شد.

وی افزود: اما در بین اهل سنت نماز جمعه واجب تعیینی است و برای همین تصمیم برای تعطیلی نمازهای اهل سنت سخت تر بوده اما جان انسان ها نیز از آن واجب تر است و باید تضمینی درست گرفته شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر قرار است تصمیمی گرفته شود که عاقلانه و بر طبق نظر کارشناسی باشد می بایست ابلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهل تشیع و تسنن باید به نظرات کارشناسی پزشکی عمل کنند

اهل تشیع و تسنن باید به نظرات کارشناسی پزشکی عمل کنند