مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 16:052020-03-10پزشكي

معرفی 12 نانوایی بی توجه به اموربهداشتی به تعزیرات حکومتی نهاوند


رییس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از معرفی 12 نانوایی به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی به تعزیرات حکومتی در این شهرستان خبر داد.

- مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح نظارت، شناسایی و برخورد با واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی غیر بهداشتی در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: واحد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی در راستای کنترل بهداشت محیط، مراکز عرضه مواد غذایی را بازرسی و با واحدهای صنفی متخلف برخورد می کند.

وی اظهار کرد: طی بازرسی های صورت گرفته در چند روز اخیر به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا 12 واحد نانوایی به علت عدم رعایت بهداشت فردی و محیطی به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

رییس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: طی نظارت صورت گرفته در ماه گذشته چندین واحد صنفی پلمب و یا به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی به تعزیرات حکومتی و به دادگاه معرفی شدند.

وی تصریح کرد: سلامت مردم خط قرمز متولیان بهداشت و درمان شهرستان نهاوند است و در این راستا در بازرسی های محسوس و نامحسوس از مراکز تهیه غذا، فست فودها و نانوایی ها با قاطعیت تمام با متخلفان برخورد خواهد شد.

دارابی از مردم خواست تا هرگونه تخلف بهداشتی را به مرکز بهداشت و درمان شهرستان و یا بازرسان سیار اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 12 نانوایی بی توجه به اموربهداشتی به تعزیرات حکومتی نهاوند

معرفی 12 نانوایی بی توجه به اموربهداشتی به تعزیرات حکومتی نهاوند