مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 16:052020-03-10سياسي

نظام توزیع اقلام ضروری و بهداشتی در استان سمنان ساماندهی شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: در راستای مقابله بهتر با کرونا، سامانه نظام توزیع اقلام ضروری و بهداشتی در استان ساماندهی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله عسگری شامگاه سه شنبه در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه سامانه نظام توزیع اقلام ضروری و بهداشتی در استان سمنان ساماندهی شده است، ابراز کرد: امروز تأمین اقلام اساسی برای مبارزه با این بیماری مانند تأمین و توزیع مواد ضدعفونی کننده در استان انجام می شود.

وی با بیان اینکه در تولید مواد ضدعفونی چندان مشکلی در استان سمنان وجود ندارد، افزود: سطح استاندارد برای تولید مواد ضدعفونی کننده در استان سمنان مشخص می شود و استاندارد محلی موقت برای واحدهای تولیدی که خواستار تولید مواد ضدعفونی کننده هستند، تعریف شود.

تولید الکل در استان سمنان معاون استاندار سمنان با بیان اینکه واحدهای دوزنده استان سمنان، روند تولید ماسک در استان را سرعت بخشیدند، گفت: با دوزندگان استان برای تولید ماسک، جلساتی برگزار خواهد شد.

عسگری با بیان اینکه باید 10 درصد تولید ماسک در استان در خود استان توزیع شود و این امر یکی از مطالبه های مهم مسئولان است، ابراز داشت: واحدهای تولیدی جدید برای مقابله با کرونا ویروس پای کار خواهند آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام توزیع اقلام ضروری و بهداشتی در استان سمنان ساماندهی شد

نظام توزیع اقلام ضروری و بهداشتی در استان سمنان ساماندهی شد