مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 15:552020-03-10پزشكي

افزایش آمار ابتلا به کرونا در روزهای آتی/ سمنانی ها رعایت کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه احتمالا آمار ابتلای مردم به کرونا در روزهای آتی افزایش خواهد یافت، گفت: از مردم می خواهیم تا در خانه مانده و بیرون نیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوید دانایی شامگاه سه شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و ستاد مبارزه با کرونا به میزبانی استانداری سمنان، با بیان اینکه احتمالاً آمار ابتلاء مردم به کرونا ویروس در روزهای آینده افزایش می یابد، ابراز کرد: آمارها در استان به صورت شفاف اعلام می شود و این امر به عنوان یک سیاست کلی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه مسیر شفافیت با مردم بهترین راه است و آمارهای ابتلاء با کرونا ویروس در استان سمنان به صورت دقیق اعلام می شود، افزود: باید تلاش کنیم رفت و آمد افراد بومی و غیربومی در مناطق شهری و روستایی استان کاهش یابد.

مردم رعایت نکنند به مشکل می خوریم رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه رفت و آمد در مناطق شهری و روستایی استان باید کاهش یابد و از هم اکنون باید فرهنگ سازی شود که مردم در نوروز 99 در خانه بمانند، تاکید کرد: موج جدید کرونا ویروس در راه است و تمام تلاش خود را برای مقابله با این بیماری به کار گرفتیم و از مردم می خواهیم که با تردد بی رویه، شیوع ویروس دامن نزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار ابتلا به کرونا در روزهای آتی/ سمنانی ها رعایت کنند

افزایش آمار ابتلا به کرونا در روزهای آتی/ سمنانی ها رعایت کنند