مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 15:352020-03-10اقتصادي

فعالیت بازار ساحلی آستارا به ساعت 19 هر روز محدود شد


حسن رستم زاد روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در فرمانداری آستارا گفت: نانوایی ها، قصابی ها، واحدها و فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای ارزاق عمومی و تجهیزات پزشکی شامل این محدودیت نیستند و قلیانسراها همچنان تعطیل خواهند بود.

وی اظهار کرد: از هفته آینده میوه شب عید با همکاری اداره های جهاد کشاورزی و تعاون روستایی توزیع و نظارت بر بازار تشدید خواهد شد و مردم در تامین مایحتاج خود نباید مشکلی داشته باشند.

وی بیان کرد: در قالب قرارگاه زیستی و با همکاری شهرداری آستارا ضدعفونی و گندزدایی مکان های پر تردد شهر در دستور کار قرار گیرد و با همکاری سپاه این شهرستان، 40 تن مواد ضدعفونی در بین شهروندان توزیع شد.

فرماندار آستارا از بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها خواست، با اطلاع رسانی در خصوص رعایت موارد بهداشتی، به تامین و توزیع اقلام بهداشتی برای روستاییان اقدام کنند.

رستم زاد ادامه داد: بهترین روش مبارزه با کرونا قطع چرخه انتشار آن است و در این راه مردم باید با رعایت موارد بهداشتی پای کار باشند و بیشتر زمان خود را در خانه ها بمانند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بازار ساحلی آستارا به ساعت 19 هر روز محدود شد

فعالیت بازار ساحلی آستارا به ساعت 19 هر روز محدود شد