مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 15:252020-03-10پزشكي

توزیع اقلام بهداشتی در داروخانه های لرستان


دکتر امین حسنوند روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: براساس مصوبات قرارگاه دارو و تجهیزات پزشکی استان کارخانه الکل ویسیان روزانه سه هزار لیتر الکل طبی بسته بندی شده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و سه هزار لیتر الکل طبی باید جهت واحدهای صنعتی توزیع کند.

وی اظهار داشت: الکل در روزهای زوج شهرستانهای خرم آباد، الشتر ، نورآباد، کوهدشت، رومشکان، پلدختر و درروزهای فرد درشهرستانهای خرم آباد، بروجرد، دورود و ازنا، الیگودرز و اشترینان توزیع می شود.

وی افزود: کمیته ای متشکل از نمایندگان غذا و دارو استان ، صمت و استانداری تشکیل و در محل غذا و دارو استان به منظور هماهنگی توزیع مستقر می شود و تمام شکایات ها به همین کمیته ارجاع داده شود.

حسنوند ادامه داد: براساس مصوبات قرارگاه دارو و تجهیزات پزشکی استان روزانه تولیدات شرکت الکل سازی ویسیان به صورت کلی در داروخانه های استان که زیر نظر معاونت غذا و دارو و انجمن داروسازان مشخص می شود و با صدور لیست و یا حواله و مقدار آن توزیع می شود واین شرکت حق فروش به سازمان ها و ارگانها را بدون حواله غذا و دارو ندارد.

وی اضافه کرد: نحوه نظارت بر توزیع (الکل ، تجهیزات پزشکی) در داروخانه ها فقط به صورت گشت های مشترک با نماینده ی دانشگاه معاونت غذا و دارو و استانداری انجام می شود و هر گونه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اقلام بهداشتی در داروخانه های لرستان

توزیع اقلام بهداشتی در داروخانه های لرستان