مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 15:252020-03-10پزشكي

با رعایت این توصیه ها از ویروس کرونا دور بمانید


محمد ناصر رهبر عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مردم در شرایط فعلی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا سفرهای زیارتی، سیاحتی و تجاری خود را تاخیر بیندازند و با رعایت نکات بهداشتی در خانه بمانند.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین علت های ابتلا به ویروس کرونا در استان سفرهای دورن شهری و بیرون شهری است و ماندن در خانه مهمترین راهکار پیشگیری محسوب می شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به عید نوروز تاکید کرد: شهروندان برای حفظ سلامت خود و کمک به فعالان عرصه سلامت در شکست ویروس کرونا در خانه بمانند و مسافرت نروند.

وی ادامه داد: ویروس کرونا یا کووید 19 یک ویروس نوپدید است که تحقیقات درباره رفتار این ویروس تکمیل نشده، اما رعایت نکات بهداشتی مانند ضدعفونی سطوح آلوده، شست و شوی دست ها و پرهیز از تماس دست آلوده با چشم، بینی و دهان بدون شک موجب شکست ویروس کرونا می شود.

رهبر بیان کرد: در مقالات علمی درباره ماندگاری ویروس کرونا اطلاعات متفاوت ارایه شده است و به طور مثال در یکی از مقاله هلی علمی معتبر گفته شده ویروس کرونا بر روی سطوح استیل سه تا 28 روز، بر روی کاغذ پنج روز و بر روی چوب چهار روز زنده می ماند.

لباس کار از خانه جدا باشد مدیر بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تاکید براینکه لباس کار باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با رعایت این توصیه ها از ویروس کرونا دور بمانید

با رعایت این توصیه ها از ویروس کرونا دور بمانید