مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 15:152020-03-10سياسي

«کرونا» بلای نامریی


«کرونا» وقتی این میهمان نامریی سرزده و بدون دعوت بر سر مردم آوار شد، نخستین جبهه مقابله با آن در دانشگاه های علوم پزشکی تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران،  آن ها زندگی را رها کردند تا ما زنده بمانیم، صحبت از سربازانی است که خط نگهدار این جنگ میکروبی شده اند.

 وقتی این میهمان نامریی سرزده و بدون دعوت بر سر مردم آوار شد، نخستین جبهه مقابله با آن در دانشگاه های علوم پزشکی تشکیل شد.

  هر چند امکانات موجود برای ایجاد خاک ریزهای تدافعی کفایت نمی کرد اما تیم های مختلف بهداشتی و درمانی از پزشک و پرستار گرفته تا بهیار و بهورز  هم چون بسیجیان زمان دفاع مقدس بدون واهمه از ترس جان، دل به آتش سپرده و نبردی نابرابر را آغاز کردند.

  سوغات این جانفشانی ها نیز ابتلاء تعدادی از اعضای جامعه پزشکی و مسؤولان ستادی دانشگاه ها و مراکز درمانی به این بیماری بود که برخی از آن ها  نتوانستند از گذرگاه پر از مین های نامریی کرونا به سلامت عبور کنند و جان خود را فدای نجات مردمشان کردند.

  علی رغم اینکه آمادگی لازم در همه مراکز و واحدها در تمامی سطوح شکل گرفته بود اما به واسطه سبک شمردن این ویروس و بی توجهی به اخطارها هر روز بر تعداد مبتلایان افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا» بلای نامریی

«کرونا» بلای نامریی