مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 14:252020-03-10سياسي

مردم هشدارها را جدی بگیرند/ تشکیل ستاد مردمی مقابله با کرونا


استاندار خراسان رضوی شرایط استان را با توجه به شیوع ویروس کرونا اضطراری برشمرد و از مردم خواست که هشدارها را جدی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در جلسه ویدئوکنفرانسی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در محل سالن شهیدباهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تصمیمات گرفته شده در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان باید متناسب با شرایط اضطراری باشد.

وی گفت: سیاست مدیریت استان مبتنی بر امیدواری به بهترین شرایط و برنامه ریزی برای بدترین شرایط است و تلاش می کنیم در این مسیر گام برداشته شود.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: از هفته آینده آموزش متقاضیانی که به صورت داوطلبانه تمایل به خدمت رسانی به مردم و مقابله با این ویروس دارند را شروع خواهیم کرد.

رزم حسینی با اشاره به اینکه ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا در استان تشکیل خواهد شد، تصریح کرد: تاکنون در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه های علوم پزشکی استان 14 میلیارد تومان تزریق اعتبار شده است.

ویدر خصوص ورود مسافر به خراسان رضوی در ایام نوروز افزود: به مردم توصیه اکید داریم که از سفر پرهیز کنند و در این راستا محدودیت هایی نیز برای تأمین سلامت مردم در مبادی ورودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم هشدارها را جدی بگیرند/ تشکیل ستاد مردمی مقابله با کرونا

مردم هشدارها را جدی بگیرند/ تشکیل ستاد مردمی مقابله با کرونا