مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:502020-03-10دانش

تعداد مبتلایان به کرونا در کردستان به 78 نفر رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی کردستان، فرزین رضاعی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر طبق نتایج آزمایشات تکمیلی از ابتدا تا پیش از ظهر امروز، - رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طبق نتایج آزمایشات تکمیلی تا ظهر امروز، 20 اسفندماه تعداد مبتلایان به کرونا درکردستان 78 نفر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی کردستان، فرزین رضاعی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر طبق نتایج آزمایشات تکمیلی از ابتدا تا پیش از ظهر امروز، 20 اسفندماه تعداد 78 نفر از هم استانی ها مبتلای قطعی به کروناویروس تشخیص داده شدند.

رضاعی در مورد تعداد بیماران شهرستان ها گفت: سقز دارای 31 نفر، بانه 17 نفر، سنندج 12 نفر، کامیاران دو نفر، قروه هفت نفر، مریوان دو نفر، دیواندره دو نفر، بیجار دو نفر، دهگلان دو نفر و سروآباد یک نفر بیمار مبتلای قطعی به کروناویروس هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از بستری شدن 370 نفر مشکوک یا مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی تابعه دانشگاه از ابتدا تا پیش از ظهر امروز خبر داد و اضافه کرد: با ترخیص جمع زیادی از بیماران پس از بهبودی، در حال حاضر جمعا 118 نفر مشکوک مبتلا به کرونا ویروس شامل 19 نفر در بیمارستان توحید و یک نفر در بیمارستان بعثت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مبتلایان به کرونا در کردستان به 78 نفر رسید

تعداد مبتلایان به کرونا در کردستان به 78 نفر رسید