مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:402020-03-10سياسي

رادیو نوروز راه اندازی می شود/کانالی ویژه آخرین اخبار و جدیدترین سرگرمی ها


معاون صدای رسانه ملی از راه اندازی رادیو نوروز از 28 اسفند ماه الی 15 فروردین ماه 1399 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حمید شاه آبادی با اشاره به اهمیت فضای  کنونی کشور در خصوص  اهداف راه اندازی رادیو نوروز گفت: تعطیلات نوروزی و  فرارسیدن فصل بهار فرصتی است تا با ضرورت ایجاد نشاط اجتماعی و دمیدن روح شادابی در جامعه، فرآیند  اطلاع رسانی به هنگام از ارائه خدمات دستگاه های امدادی، نظارتی  و معرفی ظرفیتهای فرهنگی استانها را میسر سازد.

وی افزود:  اما امسال با توجه به شرایط خاص ایجاد شده در کشور و بسیج همگانی مبارزه با ویروس کرونا، توجه و تاکید بیشتری بر ارتقا بهداشت عمومی و روان جامعه در مقابله صحیح با انتشار و شیوع این ویروس وجود دارد که تحقق این موارد با آموزشهای مستمر سلامتی و بهداشتی فردی، خانواده ای و عمومی از شاخص های برنامه ای رادیو نوروز است.

معاون صدای رسانه ملی در ادامه به اهمیت همراهی با دانش آموزان و فاصله گرفتن آنها از محیط های آموزشی اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم آموزشی و مشاوره های تحصیلی و اطلاع رسانی از برنامه های آموزشی صدا و سیما فراهم خواهد شد.

شاه آبادی، ظرفیتهای فرهنگی نوروز در تاریخ ایران، ملل و اقوام و دستاورد های نوروزی در تحکیم روابط اجتماعی و آداب و رسوم منحصر به فرد نوروز در جوامع ایرانی و نوروز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو نوروز راه اندازی می شود/کانالی ویژه آخرین اخبار و جدیدترین سرگرمی ها

رادیو نوروز راه اندازی می شود/کانالی ویژه آخرین اخبار و جدیدترین سرگرمی ها