مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:362020-03-10حوادث

منزل قدیمی 3 طبقه در محله نظام آباد در آتش سوخت


طبقه دوم یک منزل قدیمی سه طبقه که ضایعات زیادی از چوب و کاغذ و دیگر لوازم مستعمل در آن وجود داشت، نیمه شب گذشته طعمه آتش سوزی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شب گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی مبنی بر بروز آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی ساز در محله نظام آباد و اعلام محبوس شدن یک نفر درداخل این ساختمان، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 93 و 101 را به همراه خودروی دستگاه تنفسی در ساعت 23:35 شب گذشته به محل حادثه در نظام آباد، خیابان شهید حیدری (لشگر)، کوچه باجلان روانه کرد.

میرمنصور موسوی افسر آماده منطقه 6 عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود در مورد این حادثه و چگونگی عملیات آتش نشانان گفت: محل وقوع آتش سوزی یک ساختمان مملو از ضایعات چوب، کاغذ و دیگر لوازم مستعمل بود که طبقه دوم آن کاملاً شعله ور شد.

وی با اعلام اینکه دود و آتش زیادی از این ساختمان خارج می شد، افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله بوسیله دو رشته لوله آبدهی آتش نشانی به مهار این آتش سوزی پرداختند و همزمان گروه دیگری از آتش نشانان بسرعت به نجات فرد محبوس شده شتافتند که خوشبختانه موفق شدند مردی حدوداً 54 ساله که در داخل ساختمان و در میان دود و حرارت گرفتار شده بود را به محیطی امن منتقل کرده و تحویل عوامل اورژان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منزل قدیمی 3 طبقه در محله نظام آباد در آتش سوخت

منزل قدیمی 3 طبقه در محله نظام آباد در آتش سوخت