مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:252020-03-10سياسي

صدور مجوز امضای موافقت نامه ایران و یونسکو به وزارت میراث فرهنگی


وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مسئول امضای موقت موافقت نامه میان ایران و یونسکو در خصوص ادامه فعالیت مرکز مطالعاتی منطقه ای حفظ میراث فرهنگی ناملموس در تهران از سوی هیئت دولت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه چهاردهم اسفند 1398 به پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و در اجرای آیین نامه چگونگی تنظیم و انعقاد توافق های بین المللی_ مصوب 1371، با انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقت نامه میان دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) در خصوص ادامه فعالیت مرکز مطالعاتی منطقه ای حفظ میراث فرهنگی ناملموس در آسیای میانه و غربی تحت نظارت یونسکو (گروه 2) در تهران موافقت کرد.

مطابق این تصمیم، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجاز است نسبت به انجام اقدامات لازم، اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری کند.

قانون موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) راجع به تأسیس مرکز مطالعاتی منطقه ای حفظ میراث فرهنگی ناملموس در آسیای میانه و غربی تحت نظارت یونسکو (گروه 2) در سال 1390 به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز امضای موافقت نامه ایران و یونسکو به وزارت میراث فرهنگی

صدور مجوز امضای موافقت نامه ایران و یونسکو به وزارت میراث فرهنگی