مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:202020-03-10سياسي

با محتکران و سودجویان برخوردهای شدید قانونی می کنیم


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: با افراد سودجو و محتکری که درکی از شرایط فعلی ندارند، برخوردهای شدید قانونی خواهیم داشت.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: با افراد سودجو و محتکری که درکی از شرایط فعلی ندارند، برخوردهای شدید قانونی خواهیم داشت.

پرویز توسلی زاده با اشاره به شرایط حساس کشور بخاطر شیوع کرونا، اظهار کرد: به همه افراد سودجو و محتکر که درکی از این شرایط حساس ندارند هشدار می دهیم اگر از رفتار ناپسند خود دست برندارند گرفتار برخوردهای شدید قانونی خواهند شد و از مردم نیز می خواهیم هر جا با این افراد روبرو شدند به ما اطلاع دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه، توسلی زاده افزود: باتوجه به اینکه شرایط کنونی بسیاری از روابط اقتصادی و مالی را مختل کرده و کسبه و بازار دچار مشکل شده اند، بنابراین می طلبد بیش از هر زمان دیگری شرایط را درک کنیم و مردم رعایت حال یکدیگر را داشته باشند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن قدردانی از مسئولین اجرایی و مردم استان در بحث پیشگیری از کرونا، عنوان کرد: با توجه به اقداماتی که صورت گرفته و نیز درک مردم با فرهنگ استان که بیش از همیشه امور بهداشتی و شخصی را رعایت می کنند، این استان وضعیت بهتری دارد و امیدواریم این شرایط خوب همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با محتکران و سودجویان برخوردهای شدید قانونی می کنیم

با محتکران و سودجویان برخوردهای شدید قانونی می کنیم