مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:152020-03-10اقتصادي

معاون استاندار همدان: اطلاعات ارائه شده درباره کرونا شفاف است


مصطفی آزادبخت روز سه شنبه در نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان همدان اظهار داشت: به منظور آگاهی مردم در باره ویروس کرونا اطلاعات به روز، دقیق، شفاف و صادقانه ارائه شد.

وی بررسی نقاط ضعف و تقویت اعتماد عمومی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: به منظور تامین نیازهای مردم مقرر شد که علوم پزشکی نیازهای خود را به سازمان صمت اعلام و این سازمان با همکاری اتاق بازرگانی این نیازها را رفع کند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان نیز گفت: تلویزیون های شهری شهرداری همدان آمادگی پخش توصیه ها و هشدارها درباره ویروس کرونا را دارد.

وحید علی ضمیر بیان کرد: حدود 50 پایه بنر برای نصب تبلیغات مربوط به ویروس کرونا پیش بینی شده و این تذکر ها در بیلبوردها نیز به تصویر کشیده شده است.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز سه شنبه درباره تازه ترین امار مرتبط با کرونا اعلام کرد: تاکنون 8042 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 291 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده اند و همچنین 2731 نفر بهبود یافته اند.

جهانپور افزود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، 881 مورد بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به 8042 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار همدان: اطلاعات ارائه شده درباره کرونا شفاف است

معاون استاندار همدان: اطلاعات ارائه شده درباره کرونا شفاف است