مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-10اجتماعي

پیک امید فضای مجازی ایجاد کننده لحظه های نشاط آور و آموزنده برای کودکان و نوجوانان


معصومه هادی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای فرزندان این سرزمین دغدغه داریم و سلامتی و نشاط کودکان و نوجوانان برای ما بسیار مهم است از اینرو از در فرصت پیش آمده کرونا می توان خود مراقبتی و زندگی در کنار هم را بیشتر تمرین کرد.

وی گفت: ساختن آینده با رعایت اصول بهداشتی، انسانی و ارتباطی در این روزهای سخت برنامه کاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: کودکان با انرژی فراوانی که به دلیل ویژگی های دوره رشدی خود دارند نمی توانند در مدت طولانی بی حرکت و بدون انجام فعالیت در خانه بمانند به همین دلیل کانون پرورش فکری برای ایجاد لحظه هایی نشاط آور و آموزنده و استفاده مفید از این روزهای در خانه ماندن پیک امید فضای مجازی با برنامه ها و فعالیت های موثر را تولید کرده است.

وی بیان کرد: قصه، کاردستی، پویانمایی، بازی و غیره از جمله فعالیت هایی است که مربیان کانون پرورش فکری در استان در حال تولید این محتواها هستند و تاکنون در فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار گرفته و تا پایان این روزها ادامه خواهد داشت.

هادی ادامه داد: همه ما موظفیم در این روزها با رعایت اصول بهداشتی و ارتباطی سلامت را به جامعه برگردانیم و احوال پرسی ها، دلجویی ها و ارتباط ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک امید فضای مجازی ایجاد کننده لحظه های نشاط آور و آموزنده برای کودکان و نوجوانان

پیک امید فضای مجازی ایجاد کننده لحظه های نشاط آور و آموزنده برای کودکان و نوجوانان