مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:002020-03-10سياسي

1.2 میلیون عدد دستکش احتکار شده در آذربایجان غربی کشف شد


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف یک میلیون و 286 هزار عدد دستکش احتکار شده در استان طی هفت روز گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مسعود خرم نیا در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین آمار کشفیات مواد بهداشتی وضدعفونی در استان افزود: مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محور جزو اولویت های مأموریتی انتظامی استان است.

وی از تشدید بازرسی ها طی روزهای باقی مانده سال خبر داد و عنوان کرد: تا ریشه کنی ویروس کرونا حضور مدافعان امنیت در مدافعان سلامت و استمرار همکاری و تعامل را خواهیم داشت.

وی به اهم کشفیات انتظامی استان اشاره کرد و اضافه کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی رده های مأموریتی این انتظامی در مدت هفت روز گذشته اجرای طرح مقابله با احتکار کالاهای بهداشتی در سطح استان تعداد 101 هزار و732 عدد ماسک، یک میلیون و286 هزار و 990 عدد دستکش ،88 هزار و752 لیتر مواد ضد عفونی و شوینده از محتکران کشف و ضبط شده است.

سردار خرم نیا همچنین از کشف دو هزار و 121 عدد ژل ضد عفونی کننده کشف و جهت توزیع در بین مردم و رفع نیازمندی های بهداشتی به متولیان امر تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این زمینه تعداد 38 نفر محتکر شناسایی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند افزود: بازرسی و عملیات انتظامی در این زمینه تداو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.2 میلیون عدد دستکش احتکار شده در آذربایجان غربی کشف شد

1.2 میلیون عدد دستکش احتکار شده در آذربایجان غربی کشف شد