مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:002020-03-10سياسي

مشارکت دستگاه های اجرایی منطقه 2 در پیشگیری از شیوع کرونا


جلسه ستاد هماهنگی اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا  منطقه 2 با هدف هماهنگی بین بخشی و بهره مندی از ظرفیت های همه جانبه در این زمینه با حضور مسئولان منطقه ای برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رسول کشت پور شهردار منطقه 2 در جلسه ستاد هماهنگی اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا با اشاره بر اینکه مدیریت شهری از تمام ظرفیت ها برای اقدامات پیشگیرانه استفاده کرده و ضد عفونی کردن مستمر معابر و تأسیسات شهری را همراه با آموزش و نظارت را در دستور کار قرار داده است، گفت: کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همکاری نهادها و سازمان ها را می طلبد، لذا امید می رود با هم افزایی و همکاری همه ارگان ها و نهادهای مربوطه با برنامه ریزی دقیق و ساختارمند، اقدامات مؤثر پیشگیرانه را اجرا کنیم.

وی در تشریح اقدامات و برنامه های منطقه در این خصوص گفت: در نخستین روزهای شیوع این ویروس، ستاد هماهنگی اقدامات پیشگیرانه در منطقه تشکیل و جلسات مستمر جهت برنامه ریزی و همچنین نظارت و ارزیابی فعالیت ها برگزار می شود.

کشت پور با بیان اینکه آموزش و نظارت دو محور اصلی فعالیت های مدیریت منطقه در این زمینه است گفت: بر همین اساس در بهمن ماه پیش از شیوع ویروس، برنامه های آموزشی گسترده در سرای محلات، مدارس و مساجد منطقه اجرا شد و پس از بخشنامه های ابلاغی در خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت دستگاه های اجرایی منطقه 2 در پیشگیری از شیوع کرونا

مشارکت دستگاه های اجرایی منطقه 2 در پیشگیری از شیوع کرونا