مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 13:002020-03-10بين الملل

ابراز امیدواری مقامات کره جنوبی نسبت به عبور از اوج شیوع کروناویروس در این کشور


وزیر بهداشت کره جنوبی با اشاره به کاهش روند ابتلا به کووید-19 در روزهای اخیر در این کشور، ابراز امیدواری کرد کشورش نقطه اوج (پیک) شیوع کروناویروس که تاکنون هزاران نفر را در داخل کره جنوبی آلوده کرده، - وزیر بهداشت کره جنوبی با اشاره به کاهش روند ابتلا به کووید-19 در روزهای اخیر در این کشور، ابراز امیدواری کرد کشورش نقطه اوج (پیک) شیوع کروناویروس که تاکنون هزاران نفر را در داخل کره جنوبی آلوده کرده، پشت سر گذاشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پارک نیونگ هو، وزیر بهداشت کره جنوبی اعلام کرده که امیدوار است نقطه اوج شیوع را پشت سر گذاشته باشند و از این پس با در نظر گرفتن شمار بالای مبتلایان با احتیاط کافی رفتار کنند تا از این بحران با حداقل تلفات عبور کنند.

تاکنون بیش از 7500 نفر در کره جنوبی به کروناویروس مبتلا شده و بیش از 50 نفر به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

اگرچه کره جنوبی یکی از بیشترین موارد ابتلا در جهان را پس از چین به خود اختصاص داده اما شمار مبتلایان جدید روزانه در کره جنوبی در روزهای اخیر کاهش یافته است.

پارک اظهار داشته که گرچه شمار کل مبتلایان در کره جنوبی زیاد است اما او به اقداماتی که کره جنوبی برای مقابله با انتشار ویروس انجام داده، اطمینان دارد و به سایر دولت هایی که با شیوع این بیماری روبه رو هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری مقامات کره جنوبی نسبت به عبور از اوج شیوع کروناویروس در این کشور

ابراز امیدواری مقامات کره جنوبی نسبت به عبور از اوج شیوع کروناویروس در این کشور