مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:552020-03-10دانش

حضور 3000 نفر در «پویش دانشجویی مقابله با کرونا»/دانشجویان علوم پزشکی درصدر


سرپرست اداره کل فرهنگی وزارت از پیوستن 2908 دانشجو به «پویش دانشجویی مقابله با کرونا» خبر داد و گفت: دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی بیشترین مشارکت را داشتند.

- حضور 3000 نفر در پویش دانشجویی مقابله با کرونا /دانشجویان علوم پزشکی درصدر سرپرست اداره کل فرهنگی وزارت از پیوستن 2908 دانشجو به پویش دانشجویی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی بیشترین مشارکت را داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن زائری لطف ضمن بیان این مطلب از پیوستن 2908 نفر دانشجو به پویش دانشجویی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: تا امروز بیستم اسفندماه جاری مجموعا 2908 دانشجو جهت مشارکت در پویش مقابله با ویروس کرونا اعلام آمادگی کرده اند که 2035 (71 درصد) آنها دانشجوی وزارت بهداشت، 645 نفر (21 درصد) دانشجوی وزارت علوم و 228 دانشجو(8 درصد) دیگر نیز از دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

وی همچنین در خصوص پویش دانشجویی مقابله با کرونا با عنوان زندگی دست یاریگر توست ، بیان کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از دانشجویان به صورت داوطلبانه تمایل خودشان را برای مقابله با این ویروس و کمک به هم میهنان ابراز کردند.

به گفته وی، دانشجویان حوزه سلامت که خودشان در این حوزه فعال هستند، بیش از سایرین درخواست ارائه خدمت به عموم مردم داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 3000 نفر در «پویش دانشجویی مقابله با کرونا»/دانشجویان علوم پزشکی درصدر

حضور 3000 نفر در «پویش دانشجویی مقابله با کرونا»/دانشجویان علوم پزشکی درصدر