مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:502020-03-10بين الملل

سندرز: نتانیاهو نژادپرست است/ نباید فقط حامی اسراییل باشیم


نامزد یهودی انتخابات ریاست جمهوری و سناتور نام آشنای آمریکایی با انتقاد شدید از مواضع واشنگتن در قبال فلسطینیان، یک بار دیگر به نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برنی سندرز سناتور یهودی و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در آستانه انتخابات مقدماتی امروز سه شنبه در 6 ایالت، بار دیگر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را نژادپرست خواند و از لزوم بررسی توقف کمک مالی واشنگتن به تل آویو سخن گفت.

برنی سندرز در ).

یک شرکت کننده در تجمع شهر دیربُرن به نام شریف از سندرز این سوال را پرسید: من به عنوان یک آمریکایی فلسطینی تبار من و بسیاری از افراد شبیه به من دوست داریم بدانیم که طرح شما برای حل منصفانه منازعه فلسطینی- اسراییلی چیست؟ نماینده ایالت ورمونت در ایالت سنای آمریکا در جواب به این سوال، ضمن انتقاد از مواضع یکجانبه واشنگتن در قبال رژیم صهیونیستی موضع قبلی خود درباره نژادپرست بودن بنیامین نتانیاهو را تکرار کرد.

سندرز گفت: شریف خوب می دانی که این درگیری برای دهه های بسیار وجود داشته و مساله بوده است اما من موضع خودم را درباره آن می گویم، به عنوان یک آمریکایی یهودی و کسی که در بچگی در کیبوتص* در اسراییل اقامت داشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرز: نتانیاهو نژادپرست است/ نباید فقط حامی اسراییل باشیم

سندرز: نتانیاهو نژادپرست است/ نباید فقط حامی اسراییل باشیم