مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 12:502020-03-10بين الملل

رام الله: اسراییل ممکن است از ویروس کرونا برای اجرای «معامله قرن» سواستفاده کند


وزارت خارجه فلسطین درباره احتمال سوءاستفاده صهیونیست ها از ویروس کرونا برای اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، امروز (سه شنبه)، در بیانیه ای هشدار داد که ممکن است صهیونیست ها با سوءاستفاده از درگیری ذهنی مردم جهان به ویروس کرونا باقی مانده خاک فلسطین را به اشغال خود در آورند و این مناطق را یهودی سازی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری شبکه دنیا الوطن ، وزارت خارجه فلسطین در ادامه ضمن درخواست اقدامات  فوری بین المللی در این خصوص، اعلام کرد که صهیونیست ها همچنان منطقه های جنوب، جنوب غرب و شرق نابلس را هدف قرار می دهند تا بتوانند با خارج کردن فلسطینیان از مناطق یادشده شهرک های عظیمی کنند؛ شهرک هایی که شمال کرانه باختری را از مرکز و جنوب آن جدا می کند.

در این بیانیه آمده است: در راستای اجرای طرح های شهرک سازی توسعه طلبانه، نیروهای اشغالگر حدود 400 نهال زیتون در روستای وادی فوکین (غرب بیت لحم)، از جا کنده اند تا از این طریق بتوانند اراضی شهروندان فلسطینی را مصادره کنند .

وزارت خارجه فلسطین در پایان همزمان با محکوم کردن اقدامات شهرک نشینان، دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی را مسئول تمام اقدامات متجاوزانه شهرک نشینان، طرح موسوم به معامله قرن و پیامدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رام الله: اسراییل ممکن است از ویروس کرونا برای اجرای «معامله قرن» سواستفاده کند

رام الله: اسراییل ممکن است از ویروس کرونا برای اجرای «معامله قرن» سواستفاده کند